۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰

رئیس سازمان امور دانشجویان:

همه می‌توانیم نقش معلمی خود برای ارتقا سلامت دانشجویان ایفا کنیم

همه می‌توانیم نقش معلمی خود برای ارتقا سلامت دانشجویان ایفا کنیم

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: سال ها فعالیت در حوزه دانشجویی به من آموخته است همه ما در هر جایگاهی هستیم می‌توانیم نقش معلمی خود برای ارتقا سلامت ایفا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حبیبا رییس سازمان امور دانشجویان بعد ازظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی سلامت دانشجویان که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: سلامت جز رفاه فردی و اجتماعی است، برخورداری از سلامت طبق حقوق هر فرد بوده و صرف نبودن بیماری به معنای سلامت نیست.

وی ادامه داد: باید ارتقا حفاظت و احیای سلامت در همه ابعاد دغدغه حیاتی برای همه افراد و جوامع باشد.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: سال ها فعالیت در حوزه دانشجویی به من آموخته است همه ما در هر جایگاهی هستیم می‌توانیم نقش معلمی خود برای ارتقا سلامت ایفا کنیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی جشنواره بر این موضوع تاکید دارد که می‌توان زبان‌مشترک برای گسترش سلامت ایجاد کرد براساس آمار و گزارش های موجود حتی در کشورهای توسعه یافته نیز گاها مشاهده می شود مهارت سلامت محدودی دارند.

حبیبا ادامه داد: ما براساس دغدغه هایی اینجا هستیم به هم اعتماد کرده آمده ایم تجارب خود را به اشتراک می گذاریم و تا زمانی که من در این مسئولیت هستم برای توسعه مولفه های سلامت تلاش خواهم کرد که این امر بدون همراهی دانشجویان موثر نیست امید است با برگزاری چنین نشست هایی زمینه را برای فعالیت مشترک دیگر فراهم شود.

کد خبر 6259355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha